FANDOM

Tenma Tsukamoto
Tsukamoto-tenma-school-rumble-japan-japan 1152 12962071708-tpfil02aw-27183.jpg
Ksywka Tenma-chan
Charakterystyka
płeć  kobieta
data urodzenia  30 listopada
krewni Yakumo Tsukamoto (siostra)
szkoła Yagami High School
klasa 1-D
urodziny 23 marca
status żywa

Tsukamoto Tenma - przyjaciółka Eri, Mikoto i Takano Akira. Razem z młodszą siostrą Yakumo mieszkają same.

OsobowośćEdytuj

Ma bardzo naiwny i pozytywny charakter. Zazwyczaj stawia jej dodatni z jej determinacji, aby zbliżyć się do Karasuma. Martwi się, że nie ma dobrych cech, lecz może myśleć tylko o złych cech, które posiada. Bywa dziecinna, ale tak naprawdę chce być traktowana jako kobieta. Jest dość naiwna i łatwowierna, jak chce nikomu ufać. Bywa niezdarna. Ma obsesję na punkcie swojej wagi oraz niezbyt dużych piersi. Wszystko źle interpretuje. Słaba w nauce i sporcie.

RelacjeEdytuj

Rodzina:

  • Tsukamoto Yakumo - ich relacje są bardzo dobre. W przeciwieństwie do siostry jest niska(154cm), mniej dojrzała. Niektórzy mylą się, że Tenma jest młodszą siostrą Yakumo.

Przyjaciółki/Przyjaciele:

  • Eri Sawachika - przyjaciółka Tenmy.
  • Takano Akira - przyjaciółka Tenmy.

Rywale:

  • Suou Mikoto - Jest to bardzo krótki rywalizacja. Tak naprawdę są przyjaciółkami.
  • Harima Kenji -  Z punktu widzenia Tenma była poważa rywalizacji przeciwko niego. Nie zauważa uczuć Harimy do siebie.

Inni:

  • Karasuma Ooji - Od początku serii jest zakochana w nim. Próbuje się do niego zbliżyć, często z użyciem niekonwencjonalnych sposobów.

CiekawostkiEdytuj

  • Jest jedyną osobą, która potrafi gotować gorzej niż jej przyjaciółka Eri.
  • Jej imię oznacza "Pegaz" w języku japońskim.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki