FANDOM

Mikoto Suou
220
Charakterystyka
szkoła Yagami High School
klasa 2-C
urodziny 26 lipca
status żywa

Suou Mikoto - przyjaciółka Eri, Tenmy i Takano Akira.

OsobowośćEdytuj

Jest wesoła, życzliwa, odważna. Z drugiej strony, troszczy się o swoich przyjaciół, z wielką miłością i troską, a także wspiera i pomaga je w sposób, który jest niemal matczyną. Utalentowana sportowo (trenuje kung-fu oraz koszykówkę). W późniejszym czasie spotyka się z Asou, jednak on zrywa z nią z niewyjaśnionych przyczyn. Ma bardzo dobre serce.

RelacjeEdytuj

Przyjaciele:

  • Eri Sawachika - Gdy Eri wróciła do Japonii, nie miała żadnych przyjaciół, aż widzi Mikoto i zaprosiła ją do zakupy bilansowej i jej rezydencji. Szybko stają się bliskimi przyjaciółmi. Rozumieją się dobrze. Jednak nieporozumienia o Kenji szybko zapomniały.
  • Hanai Haruki - W dzieciństwie, wzięli razem udział w sztuk walki. Są bardzo dobrymi przyjaciółmi.
  • Tsukamoto Tenma -
  • Takano Akira -
  • Harima Kenji - Choć jej przyjaźń z Kenji nie może wydawać się bardzo blisko, są chwile, kiedy jest pokazane, że rzeczywiście dba o niego w pewnym stopniu w całej serii.

Rywale:

  • Lala Gonzalez - Ze względu na sportowe umiejętności wydaje się rozważenie jej rywala, choć nie w takim samym stopniu jak Ichijou Karen. Mimo tych uczuć, Lala entuzjastycznie pomaga Suou odeprzeć zaloty Imadori Kyosuke.

Inni: 

  • Imadori Kyosuke - Więcej relacji jednostronnej, Imadori ma obsesję na punkcie piersi Mikoto i nie wstydzi się jej pozwolić. Choć zbliża się do końca sezonu 1, podczas Festiwalu , udowodni swoje uczucia do przekroczenia poziomu fizycznego, kiedy poświęca się i wykonuje rzut na twarzy, w jej miejsce, gdy jest ona atakowana przez Harry MacKenzie podczas bitwy.
  • Asou Hiroyoshi - Po łuku koszykówki, Asou oraz Mikoto wydają się bardzo blisko i do siebie zaufanie, nawet w trakcie meczu, wydają się mieć związek dzieje i zacząli chodzić na randki. Nikt tak naprawdę nie wie, co stało się z nimi.

CiekawostkiEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki