FANDOM

Eri Sawachika
Eri.jpg
Charakterystyka
szkoła Yagami High School
klasa 2-C
urodziny 28 lutego
status żywa

Sawachika Eri - jest przyjaciółką Tenmy, Mikoto i Takano Akira.

OsobowośćEdytuj

Jest zadziorna, bardzo wrażliwą osobą, która pokazuje, z najwyższą starannością i szacunek dla jej przyjaciół. Urodziła się w Kioto. Wychowała się w Anglii. Na powierzchni, wydaje się być taktowna, spokojna i opanowana. Od wewnątrz jednak jest zawirowania emocji - dumna, zazdrosna i niepewna. Tylko jej najbliżsi przyjaciele mogą zrozumieć zarówno aspekty jej charakteru.

RelacjeEdytuj

Przyjaciele/Przyjaciółki:

  • Suou Mikoto: jest pierwszą przyjaciełką Eri. Spośród wszystkich przyjaciół Eri, lecz Mikoto rozumie jej najlepiej, widząc przez elewacji, że stawia się na oczach kolegów. Jednak Mikoto odgrywa ważną rolę, pomagając Kenji i Eri, by byli bliżej siebie.
  • Takano Akira - z jej trzech przyjaciół, jest najbliżej Eri. Mogą dobrze się dogadywać.
  • Tsukamoto Tenma - Dowiedziała się, że Kenji lubi Tenmy. Pewnego dnia Tenma podzieliła się słodyczami, lecz Eri odmawiała i powoli ignorowała ich przyjaźni. Wrótce wróciła ich przyjaźń.

Rodzina: Eri pochodzi z bardzo zamożnej rodziny.

  • Ojciec - podziwia swojego ojca, który jest często daleko w podróży służbowej.
  • Matka - ma silny związek z matką. Ona jest bardzo spostrzegawczy z córki uczuć.
  • Nakamura - Lokaj Eri.
  • Suzuki Masaru - Doskonały kucharz, którego Eri lubi jeść jego smaki.

Rywale:

  • Anegasaki Tae - jest pierwszym rywalem Eri, jeśli chodzi o uczucia Kenji.
  • Tsukamoto Yakumo - Rywalka Eri z powodu o Kenji.

Inni:

  • Harima Kenji - Początkowo go nienawidziła. Może to wskazywać, że w chwili obecnej jest jeszcze Harima zakochany y Tenma, jednak sugeruje, iż w przyszłości Harima i Eri skończą się razem.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki