FANDOM

Kenji Harima

HarimaKenji.jpg

Imię i nazwisko: Kenji Harima
Urodziny: 01 grudnia
Klasa: 2-C

RelacjeEdytuj

Tsukamoto Tenma - Zakochany w niej, lecz Tenma nie zwraca jego uwagi. Często dostaje go do różnego rodzaju problemów, przede wszystkim z Sawachika Eri.

Sawachika Eri - Nie ważne jak bardzo stara się gonić Tenmy, nieuchronnie kończy się w nieporozumień Eri. Harima jest pierwszym facetem Eri kiedykolwiek zainteresowała się nim, mimo jej uderzenia przez cały czas przez innych facetów.

Tsukamoto Yakumo - Ona zakochała się w Harima. Pomogła mu w rysowaniu mangi.

Anegasaki Tae - Ciągle go przytula. Eri wydaje się być zazdrosna o nią, jak Yakumo.

Osakabe Itoko - Kuzynka Harima. Pozwala mu mieszkać z nią. Bardzo mądra kobieta, Itoko posiada silną osobowość.

Harima Shuuji - młodszy brat Kenji, ale dobrze dogaduje się z bratem. Zakochany w Tsukamoto Yakumo od pierwszego wejrzenia. Uciekł z domu, żeby do niej zbliżyć.

Karasuma Ooji - Jest jego rywalem ze względu o Tenmy.

Hanai Haruki - Relacje z nimi może być jako pół przyjaźni i pół rywalizacji. Ich wrogość zaczęła się nieporozumienia nad Tsukamoto Yakumo, którego Hanai kocha.

Tennouji Noboru - ich relacje są niezbyt wiadome.

Nara Kentarou - sprawia nieprawdopodobnej rywala. Powodem tego jest to, że w przeciwieństwie Nara jest lubiany przez Tenmy oraz działa z nim przyjaźnie, więc za każdym razem, gdy Nara zbliży się do Tenmy, Harima udaje odstraszyć go.

Harry McKenzie - Jest rywalem Kenji tak samo jak Tennouji Noboru.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki